スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
FC2Ranking |スポンサー広告 | comment(0) | trackback(0)|▲Top
Opel Astra OPC 012004年のパリショーに出展したコンセプトカーの量産仕様車で、2005年の秋に欧州で発売する。(7画像)
Opel Astra OPC 02

Opel Astra OPC 03

Opel Astra OPC 04

Opel Astra OPC 05

Opel Astra OPC 06

Opel Astra OPC 07

Astra High Performance Concept was the name of the attention-getting study Opel presented at the 2004 Paris Motor Show to demonstrate how an OPC version of the Astra GTC could look. Only six months later, the sporty top-of-the-line Opel Astra OPC made its premiere at the Geneva Motor Show in March 2005.
アストラ高機能概念は、アストラGTCのOPCバージョンがどのように見えることができるか実証するために、2004年のパリ・モーター・ショーでオペルが示した、注意を引く研究の名前でした。わずか6か月後に、軽快な最高級品のオペル・アストラOPCは2005年3月にジュネーブ・モーター・ショーでその初日を作りました。

The especially agile and fast three-door model is powered by a 240 bhp 2.0-liter turbo engine combined with a six-speed manual transmission. Maximum torque of 236 lb-ft ensures strong pulling power, even at low engine speeds. Zero to 62 mph acceleration in 6.4 seconds and a top speed of 152 mph underline that the Astra OPC is a true sports car. At the same time, combined fuel consumption of 9.2 l/100 km (MVEG) documents the efficiency of the high-performance unit.
6つの速度の手動の送信と結合した、240台のbhp 2.0リットルのターボ・エンジンに?謔チて動力が特に機敏で速い3ドアのモデルに供給されます。236ポンド-ftの最大トルクは低いエンジン・スピードでさえ、強いセックスアピールを保証します。6.4秒で62mphの加速へのゼロおよび152mphの最高速度は、それを強調します、アストラOPCは真実のスポーツカーです。同時に、9.2 l/100km(MVEG)の結合した燃料消費は、高機能ユニットの効率をドキュメント化します。

The Opel Astra OPC chassis technology is also state-of-the-art in the compact class. The body stands about 0.4 inches lower than the GTC, with firmer springs and shock-absorbers. The electro-hydraulic power steering also features a specific OPC set-up for optimum feedback and contact with the road. A 17-inch high-performance braking system provides powerful deceleration, durability and precise feel. The Astra OPC impressive chassis is completed by the sophisticated IDSPlus suspension concept with Continuous Damping Control and networking of all driving dynamics systems as standard. This also offers the driver the SportSwitch mode, which gives the shock-absorbers, steering and gas pedal a more direct set-up.
さらに、オペル・アストラOPCシャシー技術はコンパクトなクラスにおいて最先端技術です。身体は、より堅いスプリングおよびショックアブソーバーで、GTC未満で約0.4インチ立っています。電気水力のパワー・ステアリングは、さらに最適のフィードバックおよび道との接触のための特定のOPCセット・アップを特色とします。17インチ高機能のブレーキ系は強力な減速、耐久性および正確な感触を提供します。アストラのOPCの印象的なシャシーは、標準として、すべての駆動の力学システムの連続的な湿らすコントロールおよびネットワーキングを備えた精巧なIDSPlus保留概念によって完成します。これはさらにドライバーにSportSwitchモード(それは操縦して、ショックアブソーバーを与える)およびアクセルペダルを提供します、より直?レのセット・アップ。

The uncompromising looks reflect the sporty character of the Astra OPC. The deep front spoiler and large air intake, rear bumper with centrally positioned tailpipe, strongly contoured door sills, blue brake calipers, and five-spoke, OPC light-alloy wheels with 225/40 R18 tires also distinguish it further from the GTC. The cockpit features additional OPC-specific details such as Recaro sport seats in leather/fabric, instruments with special graphics, three-spoke sport steering wheel, door sill trim in OPC design and aluminum pedals.
妥協しない外観は、アストラOPCの軽快な特徴を反映します。深い正面のスポイラーおよび大きな空気摂取?A中心に位置した排気管、強く輪郭がとられたドア敷居、青いブレーキ・キャリパーおよび5つのスポークを備えたリアバンパー、225/40のR18を備えたOPC軽合金車輪、疲れる、さらにGTCとさらにそれを識別します。コックピットは、革/織物の中のレカロ・スポーツ座席、特別のグラフィックスを備えた道具、3つのスポークスポーツ・ハンドル、OPC設計において整備されたドア敷居およびアルミニウム・ペダルのような追加のOPCに特有の詳細を特色とします。

The Opel Astra OPC's extensive standard equipment includes safety features such as front and side air bags, active head restraints in front, head curtain air bags for the front and outer rear seats, seat belt force limiters combined with pyrotechnic seat belt tensioners in front, the PRS Pedal Release System and ISOFIX mountings for child seats.
オペル・アストラOPCの広範囲な標準的設備は、前部のと側のエアバッグ、正面の活発なシート枕、正面のための頭カーテン・エアバッグおよび外部のリヤシートのような安全機能を含んでいます、シート・ベルト、正面、PRSペダル・リリース・システムおよび子供座席用のISOFIX mountingsの花火のシート・ベルト・テンショナと結合したリミッターを強要します。
スポンサーサイト
FC2Ranking |Opel |comment(0) |trackback(0) |▲Top
コメント
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://carphotographs.blog70.fc2.com/tb.php/28-11ad9c8e
トラックバック
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。